Tuesday, May 13, 2014

Sambutan Hari Ibu & Hari Lahir Mama...

 Dah lamer rasernya mamatwins tak buat post baru...dah bersawang daa blog mama ni.... haa..ari ni mama nak tunjukkan sesuatu,,,jeng..jeng ..jeng....
Haa..hari ni mama nak citer pasal sambutan hari ibu dan hari lahir yang taman tempat mama duduk ni buatkan..mama baru sertai kumpulan yassin tahun ni...
ni laa orang kuat taman mawar...pemilik Taska dan Tadika Pintar Cergas dan pengerusi Kumpulan Yassin Taman Mawar..Cikgu bee namanya..orangnya tersangatlaa peramah..sesuai dengan jawatan yang disandangnya...

Ni lak barisan ibu-ibu sempena hari ibu dan sambutan hari lahir untuk bulan April, Mei dan Jun..

Ni ibu-ibu dari kelahiran bulan april..Kak seri jiran depan umah yang berbaju bunga biru tuu...


Senang menyanyikan lagu Allah selamatkan kami untuk sesi potong kek laa katakan...

Ni lak ibu-ibu kelahiran bulan Mei termasuklah mamatwins yang berbaju coklat tuu...

Acara memotong kek

kami dari lorong yang sama..kak seri dan kak Sham...

phewiiit....

kek tempahan untuk majlis hari ini...thanks semua...

alamak...siap dapat hadiah lagi....

nilaa hadiahnya...mmm walaupun nama mama tersalah ejaan skit..tapi syukur..ader gak yang sudi berikan..thanks yee semua....

haa...ni laa barangnya....surprise gitu...tq..tq...

Wednesday, March 12, 2014

Ipin Upin Vs Alya Aina

haa..ni dah berlalu lamer...tgk gambar... terasa nak buat post ni..almaklumlaa tempat fabret anak-anak...IPIN UPIN laa katakan....

haa...si kembar bersama mei mei...

ni laa toukee kedainyerrr

ruper bentuk depan kedai ipin upin
nama jer yang grand..kalau ikutkan..makanan tak laa sedap tahap tip top sesgt..tapi utk anak2 yg mmg gilakan ipin upin..mmg malatoppp laa bg diorg....oklaa untuk hiburkan hati anak2....janji anak2 epy...mama ngan papa ok jer...
ni yang diorder si kembar...

krew2 restoran nie...

happening kan wall dia...sbb tuu laa melompat anak2 bila masuk sini..terasa cam kat dalam siaran ipin upin dah rasernya....

mama n papa pun sempat possing...

tgh meneliti menu yang sampai..

utk diorg oklaa...utk mama n papa...terasa nak merasa lokasi yang lain lepas nie....

icha masuk ke sudut bacaan....

tekun membaca semuanya

cu tgk muka icha yang dah bekerut tuu...ni salah sorang budak yang main kat situ...cungkil bijik maternya sbb berebut buku yang icha pegang.....menangis laa jawabnya si icha..jenuh nak meredakannya..papa geram jer tgk anaknya dibuli oleh org lain...

mainlaa nak....asalkan bahgia...

antara barang2 yang dijual di tempatnya...

disajikan ngan citer2 episod ipin upin....
 walaupun mama ngan papa tak makan tapi mama paham perasaan anak-anak mama yang cukup terhibur berada di sini....kalaulaa waktu mama kecik2 dulu..agaknya restoran aperlaa yang mama teringin sangat nak pegi..maybe..meiro attack kot..sbb tgh gilakan citer putaran berpusing meiro attack maser tuu...sanggup ponteng ngaji sbb nak tgk citer tuu dulu.....

Haa skrg..mama dah capaikan citer2 anak2 mama...moga kalian terhibur kat sini....

Tuesday, January 7, 2014

Thursday, September 12, 2013

Legoland Oh Legoland...Si Kembar Datang...

dengan epynyer anak-anak bermain....









wajah kepenatan telah kelihatan..tapi seronok punyer pasal..semua boleh jalan...




Ni yang paling menggerumkan buat mama menunggu si kembar punyer turn..tapi bila ditanya..boleh dijawabnya...seronokkk mama....


turut dengan epynya..padahal..kiter yang menunggu..hanya tuhan jer yang tahu...takutnya....
si kembar..kakak dan adik sentiasa bersama...

wajah dah penat...tapi disebabkan dah tak cukup masa...terpaksalaa bergerak balik...bas dah menunggu....


Catatan Keramat Diari Hidupku...

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Puteri kembar Kami..Alyaa & Aina..

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

Icha hadir penyeri suasana si kembarku...

Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers

Pesanan Mama....

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails